درباره مرکز اکوی قلب جنین و کودک امید

چرا مركز قلب جنين و كودك اميد را پيشنهاد ميدهيم؟

اين مركز اولين مركز تخصصی قلب جنين و كودك در ايران است كه علاوه بر يك دستگاه اكوكارديوگرافى Philips، به دستگاه پيشرفته اكوى چهاربعدی vivid E95 مجهز میباشد و تنها مركز اكوى جنين و كودك در ايران ميباشد كه امكان انجام اكوى سه و چهار بعدى را دارا ميباشد.

پیشرفته ترین دستگاه اکوی قلب جنین

براي انجام اكوى قلب جنین دقيق، علاوه بر نياز به داشتن دانش و تجربه كافى در زمينه بيماريهاى قلبى مادرزادى و مهارت در انجام اكوكارديوگرافى و بويژه حوصله و صرف وقت كافى در انجام اكو، نياز به داشتن دستگاه اكوكارديوگرافى دقيقى است كه پزشك را در تشخيص دقيق بيماريهاى مادرزادى قلب يارى رساند.

اكوى قلب جنين در مركز اميد توسط يكى از بهترین فوق تخصصان قلب کودک با تجربه در اين زمينه در محيطى آرام انجام و در صورت هرگونه شك به بيمارى مادرزادى قلبى، فيلمها توسط یک فوق تخصص قلب كودك ديگر بازبينى ميگردد. بدين ترتيب احتمال دقت تشخيص به حداكثر ميرسد.

در زمان انجام اكوكارديوگرافى جنينى، پدر و ساير همراهان نيز در صورت تمايل ميتوانند در اتاق حضور داشته باشند تا از استرس مادر كاسته شود.

همزمان با انجام اكو توضيحات كامل در مورد سيستم قلبى عروقى در دوره جنينى و چگونگى تشكيل و رشد و تكامل قلب وديگر نكات سودمند براي مادر با زبانى ساده توضيح داده ميشود و به سوالاتى كه مادر و پدر در مورد بيماريهاى قلبى دارند پاسخ داده ميشود.

پیشرفته ترین دستگاه اکوی قلب جنین

پس از اتمام اكو علاوه بر گزارش اكو ، سى دى فيلم اكوى جنينى نيز به والدين تحويل داده ميشود تا علاوه برامكان بازبينى آن توسط ساير همكاران يادگارى از دوران جنينى كودك خود داشته باشند.

تصاویر مرکز قلب امید

پزشکان مجرب مرکز قلب جنین

فوق تخصص قلب کودکان , دکتر حسن زماني

– فوق تخصص قلب كودكان

– داراي بورد فوق تخصص

– اينترونشنال کاردیولوژیست

مشاهده پروفایل

فوق تخصص قلب کودکان , دكتر محمدرضا خليليان

– فوق تخصص قلب كودكان

– داراي بورد فوق تخصصي

– اينترونشنال کاردیولوژیست

– مشاور و سهامدار مرکز

مشاهده پروفایل

فوق تخصص قلب کودکان , دکتر احمد وصال

– فوق تخصص قلب كودكان

– داراي بورد فوق تخصصي

– داراي فلوشيپ اينترونشن قلب كودكان و بيماريهاي مادرزادي قلب

مشاهده پروفایل

بیمه های طرف قرارداد

 
بیمه بانک کشاورزی برای اکوی قلب جنین
بیمه بانک ملت برای اکوی قلب جنین
بیمه بانک صادرات برای اکوی قلب جنین
بیمه بانک سپه برای اکوی قلب جنین